Karantino laikotarpiu visos Lietuvos mokyklos dirbo nuotoliniu būdu, todėl mokytojai, visuomenės sveikatos specialistai, siekdami padidinti vaikų fizinį aktyvumą, ėmėsi įvairiausių kūrybiškų ir inovatyvių ugdymo būdų, skatindami vaikus kuo daugiau judėti, mankštintis, žaisti ar net susirungti. Fizinis ugdymas pasitelkus interaktyvias programėles vaikams tapo mėgstama veikla, o suaugusiesiems – dar vienu iššūkiu, nes reikėjo pasistengti, kad vaikams būtų ne tik įdomu judėti, bet ir kad tas noras besimokant iš namų nepraeitų. Mokytojai ir specialistai, ieškodami įvairiausių sprendimų, sugebėjo suorganizuoti ne vieną nuotolinį respublikinį renginį, kuriuo skatino vaikus fiziškai aktyviai judėti. Tai buvo bendros mankštos, šokiai, žaidimai ir kt. renginiai. Kaip tai pavyko įgyvendinti, aktyvios mokyklos atskleidė aprašydamos savo gerąja patirtį ir pasidalindamos su mumis. Kad aktyvios mokyklos yra išradingos net pačiose sudėtingiausiose situacijose įrodo Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centrui atsiųstų 30 gerosios patirties pavyzdžių „Vaikų fizinis aktyvumas karantino metu aktyvioje mokykloje“ tema. Gerosios patirties pavyzdžai publikuojami „Vaikų sveikatos stiprinimas − Aktyvi mokykla − Geroji patirtis“ skiltyje.

 

Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centro informacija